
Scopul RedMED este de a veni in sprijinul pacientilor oferindu-le un acess asupra tratamentului medicamentos, respectiv al farmacistilor prin simplificarea proceselor legate de comenzi justificate.
Portalul RedMED este dedicat strict comenzilor justificate care va conecta in timp real farmaciile, distribuitorii si producatorii de medicamente, astfel incat medicamentele sa ajunga in cel mai scurt timp posibil la bolnavi.
Misiunea RedMED este sa ofere un portal activ de gestionare a comezilor justificate pentru a putea asigura continuitatea necesarului de medicamente pentru pacienti, respectiv de a identifica nevoia prompta de tratament si gestionarea situatiilor de discontinuitate.
Portalul RedMED este usor de accesat prin intermediul link-ului http://84.1.226.134:4545/redmed in urma inregistrarii in sistem.
Inregistrarea de va face pe baza de e-mail, in urma careia veti primi o parola. Odata inregistrati, veti putea ramane logat si sa introduceti comenzi justificate ori de cate ori doriti.
Fi la curent cu toate noutatile!
Daca nu gasesti mai jos raspunsul la intrebarile tale, poti oricand sa ne suni. Totusi, nu ezita sa vezi cele mai frecvente intrebari legate de produse si comenzi.
Fix: 0265 21 43 69
Mobil: +40 725113316
Luni – Vineri
Orele: 08:00 – 18:00
Dupa introducerea comenzii in portalul RedMED se poate verifica in meniul “Comenzi Justificate” starea comenzii.
In asteptare – Daca comanda nu a fost validata de catre nici un distribuitor afiliat retelei RedMED.
Confirmata – Daca comanda a fost validata de unul dintre distribuitorii afiliati reteleo RedMED
Livrata – Cand marfa a fost confirmata de catre unul dintre distribuitori (care pe propria raspundere a introdus data livrarii) aceasta ajunge in farmacie
Expirata – Cand dupa 24 de ore de la introducerea comenzii justificate, nici un distribuitor alifiat portalului RedMED nu a confirmat livrarea produsului. Astfel, in mod automat, sistemul va trimite un mesaj de informare atat catre farmacie cat si pentru producator ca reteta introdusa nu a fost onorata de catre nici unul dintre operatorii RedMED.
Toti distribuitorii afiliatiportalului de comenzi justificate RedMED raspund de veridicitatea actiunilor si in consecinta de validarea si introducerea datei de livrare a produsului confirmat.
In cazul in care comanda nu a fost livrata la data specificata, farmacista are dreptul sa anunte adminul portalului RedMED prin introducerea unui mesaj in sectiunea “Simte-te liber” sau oferind un rating comenzii confirmate livrata, respectiv sa introduca observatii la comanda respectiva.